Thursday 10 May 2012

Kes dera anak.

Assalamualaikum, good morning olss ! Okay, baru baru nie kita digemparkan (wahh ayat skema) dengan video kes dera anak yang tersebar kat facebook. Aku pown ada tengok jugak dan agak terkejut dengan perangai si ibu tue. Bergenang jugak la air mata aku tengok nasib anak yang sangat sangat tak berdosa tue.  T_T

Bila si ibu tue pukul anak dia, aku pulak yang rasa sakit. U know what, adik aku yang pukul guna bantal tue pown aku dah rasa sakit, nie kan lagi budak tue, boleh sampai plax hati mak dia pukul pakai bantal,sakit wehhh ! Bagi aku as a muslim, memang la kita rasa macam nak marah tapi tak perlu nak keluarkan kata2 yang agak kurang ajar, contoh $#&#(%$#@&^%$#@,ahh faham2 sendiri la kan. Malas nak tulis kat sini.


Pape hal pown, tunggu je siasatan polis. Doakan yang terbaik untuk si anak tue semoga dia sentiasa di bawah perlindunganNya selalu, amin...


Sekian, thanks for reading !


No comments:

Post a Comment