Monday 28 May 2012

Hi kem D' Tepus, Kedah ! :D

Minggu lepas aku join program team building yang dianjurkan kelab penyayang. Jauh sekali perjalanan, hampir 7 jam rasa nye. Dah la aku nie ada masalah nak tidur dalam bas, boleh dikatakan sepanjang dalam bas aku tak tido lena pown. Paling lama pown setengah jam, pastu confirm mata aku segar balik. Sampai2 je aku agak terkejut dengan tempat kem D'Tepus tue, entah..maybe I expect the place will be better than that kot? Tapi okay la, sesuai dengan budget yg mungkin agak terhad.huhu..Tapi bagi aku, kalau dapat cari kem lain lagi best kot, contoh yg dekat dengan air terjun ke, rentas halangan lagi banyak ke,ehh demand lak aku nih,haha :PP

Aku enjoy dengan game dlm LDK, semua best ! Group member aku pown sporting habis dan beri kerjasama yang baik, congrats all. Aku sebagai facilitator pown kena banyak belajar lagi handle program macam nie, AJK semua pown banyak beri tunjuk ajar, bestbest. Aku pown tak capture banyak gambar dari camera aku sendiri, ada jugak gambar yang diambil dari Zul a.k.a street runner, credit to him..


Memancing la sangat kann..haha~
Group 8,best ! :D

Committees and participants :)
Rentas halangan


Gambar tak ikut susunan aktiviti,malas nak arrange,huhu~
Okay,bye. Thanks for reading ! Good nyte awak2 sekalian :)


No comments:

Post a Comment