Wednesday 30 May 2012

Jawab tagged.

1. Apa nama blog kamu?
rainbowblink.blogspot.com
pelangi kelip2, maksud dia penuh dengan warna yang ceria dan sentiasa menyerlah

2. Paling suka makan apa?
Lasagna, Tom yam

3. Paling terror masak apa?
Sambal sotong. ayam masak lemak
emak cakap sedap, adik aku pown dah bagi kelulusan,haha :P

4. Mandi berapa kali sehari?
2 kali biasa nya, depends pada tahap kepanasan pada hari tersebut,hee

5. Suka makan aiskrim tak? Aiskrim favourite?
Suka ! aiskrim walls (vanilla dan chocolate)

6. Kalau stress biasa buat macam mana?
Dengar lagu untuk relaxkan otak, mandi, solat

7. Pernah accident tak? kongsi cerita..
Pernah la weyy, dua kali plax tue. First aku yang langgar motor orang, kira motor dengan motor lah. Second orang yang langgar aku masa tue dia naik motor aku naik basikal,haha..

8. Berapa kali putus cinta?
2 kali, last masuk masuk diploma, sejak tue aku buat keputusan tak nak couple dah, nak cari the real one pastu nak kahwin terus, settle.

9. Sudah daftar sebagai pengundi? rasa2 pilihanraya kali nie macam mana situasinya?
Agak mendebarkan dan pelbagai kemungkinan yang tidak dijangka akan berlaku. So, kerajaan dan parti pembangkang sila lah bersedia..

10. Destinasi impian nak pergi mana?
Pulau Krabi dengan future husband, InsyaAllah..
^_^






No comments:

Post a Comment