Tuesday 7 June 2011

Penangan Tok Wan...

Al-kisah...Tok Wan nie lecturer short course kitorang,beliau mengajar Total Quality Management. Umur beliau sudah 60 lebih tapi masih sihat lagi cergas. Tengok je lah dalam class waktu lecture tak boleh duduk diam..jalan kesana kemari..Kagum la dengan beliau, aku yang masih muda pown baru naik 90 anak tangga dah semput !hehehe :D Enjoy class Tok Wan dengan lawak2 spontan beliau,hahaha..sumpah ketawa je. Tapi kadang2 boring jugak,kalau dah datang mood ngantuk aku,hmm..memang tak dapat nak cover lagi la jawabnye.

Apa kaitan dengan penangan nye pulakkk ?haaaa...nie aku nak cerita. Tok wan nie selalu je sebut2 tom yam dalam class. Tom yam tue dijadikan contoh dalam quality.pelik kan?aku tak tipu wahai kawan2 sekalian..hehe. Beliau selalu ambik contoh material2 yang digunakan untuk membuat tom yam mesti lah dari barangan berkualiti barulah sedap tom yam tue ! ;) dah hari2 dok sebut tom yam, balik class je mesti aku beli tom yam kat DC tue. Dalam minggu nie je boleh kata aku dah makan 3 kali tomyam as dinner. Woowwww,itulah penangan tok wan kami..Tp tom yam tue pown memang favourite aku sejak azali dulu...sodappppp ! rugi sape x makan tom yam owww...nah aku bagi gambaq wat hangpa terliuq satttt :P




taraaaaaaaaaaaaaaaaa,

Terliur eh?haaa,cepat g beli..kang termimpi2 susah lak :P





No comments:

Post a Comment