Tuesday 28 June 2011

Day 3 - benda yang selalu anda buat sebelom tido

Tidur memang hobi aku :P
benda2 wajib aku kena prepare atau mesti buat :
  

1) Tengok TV, bantai la cerita apa2 pown asal kan aku boleh tengok. Aku akan tengok sampai tertidur, esok pagi waktu subuh baru tutup. Parents masuk bilik terus bising, tapi kejap je pown, hehe. Tak sedar la makkkk, sorry :DD

2) Text him, ini harus dibuat. Even just to say 'goodnyte, sleep well' its enough to make me smile before i close my eyes, ececehh...kalau dapat webcam lagi la senyum macam kera sumbang, pandang dinding pown boleh senyum :P

3) Bantal busuk mesti ada. Kalau takde rasa macam hilang satu ciuman harum dalam tidur ku, hihi. Biar lah ada satu bantal yang lain tue korang ambik lah, tapi bukan bantal busuk ! Kalau mak aku cuci sarung bantal tue pown aku dah rasa macam, oh my :'(

4) Nie sudah semestinyer, cuci muka dan berus gigi. Tidak dilupakan ye anak2 untuk menyapu organic aid dan telan softgel sebagai penjagaan kesihatan aku. Tapi kalau dah datang malas takde aku nak sapu2 lotion bagai ape semua nih, telan softgel sudeyy, ehh tapi bagus tau softgel nie, banyak beri perubahan kepada kesihatan aku...hm, sempat lak promote aku nih :P


No comments:

Post a Comment