Thursday 23 June 2011

Aku mahu pergi, tapi...

Yeayyy ! Finally, selamat berbahagia untuk ak :PP 

Iskkk, bukak bahagia kahwin la, dok ehhh..semalam last paper exam aku, fuhhh,lega okeh. Dapat gak rehat selama 2 bulan. Suka suka suka,hee. Sekarang dah kat rumah, bak kata omputih rumah manis rumah ;)) Semalam habis je exam, kemain senyum sampai telinga aku dibuatnya..dok pikir apa aku nak buat cuti nie ? mak cakap tak payah nak kerja part time, dok umah belajar masak, aku dah macam, hmmm..okay, BAIK. Ikut aje lah kata mak.

Kenapa la aku nie lembab sangat bab bab masak nie weyhhhh =.="


Btw, ini bukan yang aku nak story. Al kisah nya, lepas exam semalam classmates aku ajak pergi mandi manda kat sungai sendat hari nie, saja nak celeb dah habis exam,heee. Then aku pown call la mak aku semalam dalam pukul 6pm lepas habis exam, call nak mintak permission lerr...
 
Perbualan antara aku dengan madam Saemah,


Aku : tutt tuttt...tut tutt..
Madam :helloooo
Aku :hello makkkk !hehe..reen dah habis exam
Madam :Camner paper, ok idak?
Aku :Cam biasa ler mak, ada okay ada yang tak
Madam :Its okay, dah buat yang terbaik, tawakal je lah
Aku :Baik..Hm ,mak, esok kawan ajak pegy mandi manda, kat Ulu Yam
Madam :Nak ikut ke ?isk..tak payah lah, bahaya mandi kat sana tue. Banyak kes,lagipown kan dah cakap nak balik n angkut barang2 semua malam nie
Aku :Okay, x pelah kalau camtue. Hehehe...

Aku tak nak cakap banyak dah, tak sedap hati kalau aku nak pergi jugak, lagi2 benda yang melibatkan air nie. Okay, xpe. Have fun u olssss :))

No comments:

Post a Comment