Thursday 23 June 2011

Day 1 - lagu yang anda dengar hari ini


Yeayyy, ini lah hari pertama untuk aku menjawab cabaran 30 hari itu. Baru first day, harap2 semangat ini berkekalan hingga hari yang ke 30 lah ye :DD

1st day challenge: Lagu yang anda dengar hari ini ?

Al-kisah nya, pagi tadi aku bangun awal. Lepas breakfast ape semua, aku terus bukak blog, teringat challenge nie dan tak sabo bebenor nak jawab,haha. Bukan apa, kang makin aku postpone makin aku tak buat. Betul idak ? 30 hari tue, jangan memain :P Sempat jugak aku blogwalking tadi, menerjah 5 6 blog yang macam ada cerita best2 tue. Salah satu blog yang menarik minat aku ialah Mama Qies, anak dia comel okeh, gerammm taww ! Aku baca la entry latest beliau, ada satu video lagu nie, macam best dan aku try la play. Dengar je video tue, aku terus macam....

Waaaaa, nie la lagu yang aku cari sejak minggu lepas !hahaha...


Suka tak kepalang okeh, sebab last week aku dengar kat blog orang je, tajuk tatau pown. Berkali kali aku main lagu nie kat blog Mama Qies. Aku kurang dengar radio, means kurang jugak update new songs nie kecuali lagu2 inggeris, sebab adik aku selalu update untuk aku, hehe. Thanx and muahhhs comel :)





This song is about long distance relationship, all about you and me ;))

No comments:

Post a Comment