Sunday 26 June 2011

Day 2 - movie yang paling best pernah anda tonton

Ok ok, memang aku lambat jawab soklan cabaran hari kedua nie..nak taw nape ?hehehe..sibuk mengemas rumah nak raya lah, awal nyerrrr ! nak buat camner, nanti dah puasa semua dah malas nak angkat segala yang berat, kurang tenaga katanya. Dan secara tetiba aku dilantik sebagai junior eric leong yang tak bertauliah :DD

Berbalik pada soalan cabaran, movie yang aku suka ialah...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


TWILIGHT !!!



Aku memang suka kalau movie cintan cintun nie. Yang paling best, vampires hensem2 okeh. Start twilight, aku layan pulak vampire diaries, memang best ! hehe, rasa macam nak cari vampires je, erkkk ? bukan ke sepatutnya vampires muka buruk2 dan menakutkan..hmmm...pelik kan tapi tak kesah lah, layannnnn...

No comments:

Post a Comment