Monday 8 November 2010

mode : undefined.




Why undefined ?
sebab aku pown tatau apa aku rasa skrg,mcm2 ada. rasa malas, sedih,rindu,iskk...


bingung kepala nie
makin naik semester makin malas
dah bagi gap seminggu pown malas nak study lagi
paper ahad nie, tapi nak kena tunggu hari khamis jugak
baru mood nak start baru ada
iskk iskkk...
camnie ke nak jadi 'best student ?'
err,apakah ?hahah,perasan la kau fasha kan
masih mood layan movie la...


Tapi bukan malas je, rasa kecik hati pown ada jugak
dengan kawan sendiri pulak tue
ke aku yang sensitif lebih nie ?hoho
tak pasti jugak...
malas nak cerita,kang dia baca susah pulak,hee
u know who you are

selain dari rasa malas dan kecik hati
actly aku rindu dengan someone la
tapi disebabkan ego yang terlampau
so aku malas nak message mahupun call dia
biar lah, dia pown entah2 tak ingat aku pown
so just let it be...forget the past.


Sedih sedihhh...
sebab seminggu je lagi aku dengan kawan2 diploma
lepas tue kemungkinan aku dapat shah alam pulak
waaaa,will miss bumi kenyalang so much
walaupun kadang2 rasa boring dekat sini
tapi ada several things yang buat aku suka duduk sini
bukan sebab ada orang tersayang la
adehh,please lahh,bukan sama sekali
sebab kat sini aman je, boleh drive mana2 je
nanti dah balik KL confirm parents tak bagi drive
waaaa ! :'(



ok,sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment