Tuesday 16 November 2010

Hand made card :)


Esok aku nak balik dah,waaaaaaaaa ! mesti sedih giler. Tapi dalam masa yang sama aku rasa happy jugak, finally end of diploma,insyaAllah...Kawan kawan pown semua dah balik tinggal aku dengan iba je lagi !sedih woo...After three years and now the time has come for us to be apart,will miss u guys so much ! Dengan kerajinan dan kreatif yang ada nih,hm..kreatif ke ?hahah, so aku decide nak buat card sendiri lah,adehhh...memang tak pandai sangat actually buat card sendiri, selalu beli je,senang kan...tapi orang cakap kalau card buat sendiri lagi best,heee. Card dibuat untuk mereka yang rapat je, kalau nak buat untuk satu kelas tak balik la jawab nye,heheh. So, ape lagi...nie la hasil nya,ngehngeh...

Details : 

Card nie telah dibuat di bilik iba,level 2 Sri Gading. heheh,a day before aku balik semenanjung. Time nie blok memang kosong la, rasa nye bilik kitorang je kot yang berlampu...iskk...semua orang dah balik :'(

Thanks to iba yang tolong gunting sikit sikit and adjust card nie,heheh. Tak cukup masa weh,last minute buat...Tue yang kalau nampak design untuk tiga card nie semua sama je ;p



Both are my bestie ! :))

Nie la kak iba, one of my friends that is so close to me :D

Nampak je buruk, ayat mantap tue,hahah.



Ok settle ! nie la nama nya card budget, nampak je buruk tapi dalam penuh makna tue. 
Don't judge a book by its cover la babes,hee  :)










1 comment: