Saturday 13 November 2010

End of semester.


Alhamdullilah, tepat pukul 12 tadi tamat sudah final paper aku. Maknaya nya dah habis semester dan habis diploma. Siapa tak happy wehh ?heheh. Tapi itu jugak menandakan aku harus pergi tinggalkan kawan kawan kat sini. Sedih ?sedih la tapi simpan dalam hati je. Takpe, InsyaAllah bila convo nanti dapat jumpa lagi kan. Jangan sedih sedih ye fren,love you olss !

Actually tadi aku nak jumpa dengan someone nie, ala ala teman tapi mesra la kira dia nie. Orang yang pernah aku sayang maybe satu masa dulu,cehwahh.heheh. Betul betul, tak tipu. Nak jumpa tapi apakan daya, orang mengelak. Aku pown tak berani jugak nak jumpa actually tapi bila pikir pikir balik nie last so aku gagahkan diri jua,ngehngeh. Ayat tak boleh blah...

Jumpa ke ???

ouhh tidakkk ! huhu,dia terus mengelak dan mengelak. So, aku tak memaksa. Mungkin dia betul betul nak lupakan aku . Sebab aku pown bukan la sesapa untuk dia. Aku mesti sedar itu. Aku pown takde la sedih sangat sebab dah takde perasaan pape lagi,dia pown sama jugak. Tapi nape masih nak mengelak ? pelik lah. Tapi takpelah, mungkin nie yang terbaik untuk kami,hee. As long as u happy then i will be happy okay.

Kalau dapat jumpa tadi,nie antara benda aku nak cakap :
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Perlu ke tulis ?heheh. Privacy kot,diam diam sudah.wee ;p


2 comments:

  1. haha... sapekah gerangan itu fasha?? teeeetttt...
    wei ade rezeki jmpe sane eh... :))

    ReplyDelete
  2. hahahahahah ! omaigoshh...ok,contact2 je nnt kalo dapat sana.

    ReplyDelete