Thursday, 1 July 2010

mood :hujan best tido tapi perut lapar

wee,so ape mau buat?mahu tido?ouh tidak tidakk ...aku rasa dah dapat tidur secukupnya ,terlebih kot?hehe.Tak nak la,sayang la cuti cuti camnie tido,cuti pown tinggal lebih kurang seminggu saje lagi, sob sobbb,rabu nak fly dah.So gunakan masa untuk tengok TV,surfing lah sepuasnya,masak dan makan la sampai perut membuncet,err?dan download la habes habesan.ngehngehh...kasi virus sama itu PC rumah ye.

Di kala berseorangan mcm nie,macam2 aku nak fikir.Tapi tue biar aku sorang je la tahu,nanti kalo aku cerita keluar tajuk post la pulak kan.heheh.Best jugak layan cekodok petang2 nie,cecah sos,heiiiiiii...best eh.Pastuh layan movie,kan kan?

as a conclusion,

cekodok kentang + layan cerita one piece 100 episod tuh + Zzzzzz,hohoho...

1 comment:

  1. hujan = time tdo..xdpt dipisahkn dgn katil..he2

    ReplyDelete