Sunday 11 July 2010

layan eclipse !

asslamalaikum !hee...
lama kot tak update blog
busy melanda diri
mana nak settle kan barang kat campus,alih and angkat barang,pergi class,huhu,penattt...

okay2 !tak payah melalut lagi,aku nak cerita pasal twilight pulak !yuhuuuu...
after twilight,new moon dan sekarang eclipse !
baru tengok semalam,best la jugak.Its better than new moon for sure okay.





Ada 3 watak utama yg agak menjadi kegilaan ramai termasuk Edward Cullen,Jacob Black and Bella.Pada pendapat aku,jalan cerita tak la seperti jangkaan aku sebab aku mengharapkan Bella dapat buat keputusan untuk pilih siapa jadi peneman hidup at the end of this movie. Tapi Bella masih tak dapat buat keputusan yang benar-benar 'confirm' atau meyakinkan lah.Mana tak nya,kejap aku tengok dia nak puntianak tue,kang kejap lagi nak serigala jadian tue pulak..iskk !bella bella...tapi aksi 'cium mulut' memang banyak la dalam movie nie.Baru nak start movie pown dah cium2,errr?agak geli sedikit lah,ngehngeh...

Jacob seperti biasa masih tidak berputus asa dalam memikat Bella,dan Edward sudah pown melamar Bella and she accept it.Tapi Bella mesti kena fikir betul-betul la,sebab kalau dia memilih Edward,dia harus berubah menjadi pontianak di mana dia bukanlah manusia yang normal.Sebaliknya,jika memilih Jacob yang handsome lagi tough tue,dia tidak perlu merubah apa2 dalam hidupnya..hm...

Part paling best bila dua puak bergabung untuk fight dengan puak puntianak baru.Korang bayangkanlah,puak puntianak(cullen family) dan puak serigala jadian sanggup bergabung demi seorang wanita bernama Bella.Best nya,lucky kan? :)

Ada jugak adegan atas katil,opss !maksud aku bila Bella yang virgin tue cuba menggoda edward untuk 'bermain' tetapi ditolak !hahah...kesian habes.Taw2 la kan,edward tue agak kuno,hidup zaman dulu-dulu,umur pown dah 109 tahun kot !lepas kahwin baru boleh,ngehngeh...

Panjang jugak aku cerita eh?kalau korang nak taw lanjut sila lah meringankan kaki ke wayang ye.FYI,next twilight ada lagi nak keluar kan,kalo tak silap breaking dawn,just wait and see !harap jalan cerita dia out of the box and she will be getiing married with the right person.Ok,buh bye !

No comments:

Post a Comment