Thursday 15 July 2010

let's forget about the past

Sedih sangat 2 3 hari nie.Aku asyik dok dengar lagu nie,bait-bait lirik nya sangat best .I just want to cry sepuas-puasnya ,pls..it is too hard for me.Nie pown da start nak nanges !huhu...T_T

tak lama lagi okay la tue,weee...jum layan this song,


Dakmie - Yang Terindah Lirik

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah 

P/s : Sorry friends,aku bukan yang jenis luahkan masalah aku kat korang,bukan tak percaya ke ape tapi memang tue la aku.Especially pasal personal matters melibatkan perasaan ni.Biar lah aku kat bilik sorang2 mendiamkan diri dan dengar lagu sambil wuwuwuwuwuw :'(

No comments:

Post a Comment