Saturday 22 January 2011

Reality show : we got married.

Ada sesiapa layan tak WGM nie ? sumpah best ! hahah. Biasa nya yang belum kahwin je layan show nie, sebab dorang ajar kita kehidupan selepas kahwin. Bunyi macam pelik kan tapi sesiapa yang suka orang2 korea yang cute2 tue memang layan show nie. Aku bagi synopsis la ek macam mana show nie sebenarnya.

Dalam WGM nie, beberapa couple akan dipilih oleh emcee. Dalam musim kedua ini, tiga couple dipilih dan dorang nie dari kalangan artis yang dulu nya tak berapa nak famous tapi lepas join show nie dorang semakin famous. Setiap couple akan hidup seperti orang yang sudah berkahwin, tinggal sesama, makan dan buat aktiviti hari berdua lah. Tapi tidur tak sesama lah, nanti lain pulak jadi nya. Percaya tak, dorang nie dipilih random dan tak kenal satu sama lain. Mereka akan bertemu di satu tempat dan kenal2 sesama mereka. Dorang mesti bertahan selama yang mungkin, ada couple dapat pertahankan hubungan dorang sampai setahun lebih, ada yang 5 atau 6 bulan, it depends la. Setiap episod dorang akan diberi mission to be accomplished by emcee. Contohnya macam cipta lagu tentang mereka berdua, pergi honeymoon, dan macam2 lah.

Dalam WGM nie, ak paling suka couple Yong Hwa dan Seo Hyun. Yong Hwa dari kumpulan S.N Blue. Seo Hyun pulak dari kumpulan SNSD.

cute couple ever ! heheh, harap2 dorang kekal sampai bila2 pown ;))

First time dorang perform as a couple on the stage !

Time nie Seo Hyun otw nak pergi jumpa future mother in law,nervous gila dia time nie.

All pictures credit to Mr. Google. Korang tengok la show nie baru best woo. Layannn...

No comments:

Post a Comment