Thursday 20 January 2011

Ade sesape kerja kat celcom tak ?aku nak buat aduan nih.

Incik celcom,

kenapa lah service broadband(BB) anda sejak kebelakangan ini agak hampeh ye ?penat tau saya nak connect setiap saat dan minit tapi masih jugak tak dapat, grrrr ! bayar setiap bulan kot, siap upgrade lagi. Weh, tolong lahhh. Jangan sampai saya rasa nak terminate dan bertukar kepada maxis yang agak laju di sini. Nak kata saya duduk kat pedalaman tak jugak, dekat area UiTM Shah Alam je kot. Tak dinafikan lah, saya memang lah pengguna celcom yang agak setia ye. Number handphone pown guna celcom, tak pernah tukar sejak 6 tahun lepas, sayang gila dengan number nih. Pastuh pakai pulak BB celcom dengan harapan menyenangkan segala kerja aku, tapi apa aku dapat ?haraammmmm ! menyakitkan hati je bila nak guna. Tak suka la, saya dah bayar setiap bulan tepat pada waktu, so u must give me the best services. Not me only who got this kind of problem, many others out there , so please. Improve it !

Nih kalau next month tak okay gak, saya memang terminate la BB nie jawab nya. Hampehhh betul...

No comments:

Post a Comment