Monday 31 January 2011

Inner dah sampai,chantek banget !

Pernah dengar pasal inner ayun ayunar tak ?huh, tak pernah ?adeyyy..dah dah,cepat google ayun ayunar punya blog sekarang. Banyak aksesori menarik di situ ye, dari inner,shawls,clip2 dan bagai nya. Agak famous jugak lah blog kak ayun nie,aku suka je melepak kat blog dia,tengok shawl yang cantik2 dan kak ayun sendiri tue pown memang cun habis,macam Scha Al Yahya, tak percaya ?hm,tengok gambar bawah niee.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

cun kan ?sukasuka :D

Setelah lama usha tengok geng2 blogger yg lain pakai,aku pown naik jeles lah kan.heheh.Nak jugak ! try beli 2 inner je dulu. Memang aku tak nafikan,inner nie selesa lepas tue agak senang dipakai. Cuma aku tak berapa nak pandai lipat2 jadi dua tones tue,ala yang senget2 ke tepi apa semua tue. Take time jugak lah,last2 aku lipat macam biasa saja. hehe,senang kerja.

Malas nak cakap banyak,biar gambar menjelaskan segala2 nya,ecececeh :P


Yeyyeyy ! semalam order esok nya sampai okay.
Colour nie senang nak match dengan kebenyakan baju2 aku.

hahah,nape muka control sangat nih.



okay,itu sahaja cerita untuk malam ini.bye2 :)

2 comments: