Tuesday 24 August 2010

tenkiu abah :)

Kenapa?
sebab abah saya sanggup tukarkan tiket flight saya yang baru
yeyy !heheh.

Al-kisah nya,mengikut calendar kat U portal cuti raya start 9hb sept !
mak aihh....Esok nya dah nak raya kot.
fikir punya fikir aku pown decide nak beli tiket 6hb sept isnin malam tue.
Aku x boleh nak balik petang or pagi sebab class pack yg amat.
So after dah beli apa semua,tetiba lecturer aku cakap cuti seminggu awal !hoho,rugi rugi aku beli tiket lambat..cehhh.

3hb(jumaat)-budak2 dah bole blah dari campus oke.
6hb(isnin)-fly to KL,malam around 9pm camtue.
10hb(jumaat)-1st day raya ! :)

cuba tgk ...rugi lah aku kalo balik hari isnin,habes tuh 3 hari lagi aku nak wat ape? ouhh,boringggg...so selepas memujuk rayu abah akhir nya dapat jugak !heheh.sbb tiket tengah promotion RM120 saja !balik khamis malam 2hb okay,yuhuuuu,jgn jelesss..Nak dekat 18 hari aku cuti,hahaha.Okay,papai !

balik kampung,wohohooo balik kampung,heeee !

No comments:

Post a Comment