Sunday 15 August 2010

Aku makin slim ?err...

aduh aduhh...kenapa susah sangat aku nak gain weight nie ?


Sebelum start puasa lagi aku dah rasa badan aku nie ringan semacam je.Normal weight aku biasa la,kalo tak 45kg mesti 46kg.Paling berat pown 47kg kot,Ya Rabbi,happy gilee aku time tue.heheh. Tak tau apesal aku dah kurang selera makan. sekarang nie.Nak kata busy dengan assignment,hm..takde la jugak.Rasa bahagia je this semester,class pown tak pack sangat seperti dulu kala.
-
-
-
-
Nie bukti kenapa aku cakap aku makin kurus :

seluar jean aku makin longgar !aiseh men...dulu rasa melekat je bila pakai,skrg?aduhh...dah macam nak jatuh pown ada.hahah.

bila aku pakai baju merah belang belang tue,memang nampak besar la baju tue.Lagi2 bila aku sinsing(betul ke ejaan?) kat bahagian tangan tue,terus jatuh...aik?pelik sungguh..adakah lengan aku juga semakin mengecil?

Bila aku pakai shawl,muka aku tak membulat lagi,weee !dulu rasa macam ketat je pakai,padehal macam biasa je cara aku pinkan,cara aku lilitkan dan etc ...


P/S : :Tapi kurus dan gemuk nie ada kekurangan nya jugak.So,bersyukurlah dengan apa yang kita ada.ingat !orang yang kurus tue belum tentu sihat.Ok,tenkiu sudi membaca,weee :))


No comments:

Post a Comment