Tuesday 10 August 2010

lady gaga and satanic ...




Sejak 2 3 hari nie aku memang suka google pasal lady gaga nie.Mula2 aku tengok video Alejandro tue,aku rasa macam pelik la...aku pown tak faham apa sebenarnya video tue nak bagi tahu..selidik punya selidik,aku google lah cerita di sebalik lirik and video nie,rupa rupanya banyak maksud yang boleh dikaitkan dengan tuhan dan pemujaan dan segala macam !hoho.

Aku mengaku,memang suka la lagu Alejandro tue,best didengar ...tapi bila baca dan faham lirik tue betul2,aku naik takut nak dengar..Even kalau aku play all song kat lappy pown,bila dengar je lagu Alejandro,aku terus NEXT kan...punya lah takut tadi.hahah.

Apa yang aku faham,lagu nie refer to GOD...lucifier yang dia dok selalu sebut dalam lagu tue pown adalah salah satu nama syaitan.Iskkk...senang cakap korang tengok je lah video tue dulu ye,then rajin2 la google apa makna di sebalik semua tue,okay ?semoga kita sebagai umat islam dapat bukak mata dan hati dengan apa yang nak disampaikan oleh cik gaga nie sebenarnya.

itu sahaje,papai ! :)


No comments:

Post a Comment