Thursday 6 May 2010

OMG !pls give me courage...

Ya Allah...rasa nak menangis je saat nie.Actually,aku baru je lepas paper LAW 309.Serious susah weyyy.Aku rasa nak menangis kat dalam dewan jubli tuh,rasa nak menjerit pown ada.Soalan takde la susah kalau nak compare dengan past year yang dulu2 tue,tapi entah la.Banyak sangat element yang kita perlu ingat tambah pulak dengan element2 yang lebih kurang sama tue memang sangat menyaratkan otak kat kepala yang memang dah sarat nie..waduhh2...seriously,aku tak pernah rasa tak confident sampai camnie,tapi paper nie memang betul2 dah uji tahap kesabaran dan minda aku.huhu.

Ok la,fine kalau nak menghafal tue kan,tapi bila tengok je soalan,dah tak tau nak letak element mane satu?waaaa...susah,argh...konpius2 !unreasonableness?taking irrelevant matters into consideration?wawawa...rasa dah tak nak ingat balik...yang paling buat aku sedih bila aku terpikir kalau la CGPA aku jatuh macam mane la?aduh,biar la tak dapat dekan,tapi bukan CGPA jatuh...Ya Allah,berikanlah yang terbaik kepada hamba mu ini...

Lepas balik je law tadi,terasa hilang semangat kejap.Nampak je muka happy kan,macam takde pape je,but who knows inside?huhu.Tp skrg yang penting,aku kene teruskan semangat untuk next paper,yeyyy,industrial relation...papai...

p/s :actly aku tulis lama dah post nie,just tak publish.hee.wat pekasam jap !:D
baru je tadi abes paper..heaven weh heaven tak terkata...wahaha...malam sikit
ber blogging lagi ye.wee~mau packing dulu...

No comments:

Post a Comment