Wednesday 28 April 2010

Stop emo boley tak?wuhuhu...

Nape sejak2 study week nie aku rasa emotional semacam je?sedih bila pikir benda yang pasti akan berlaku.Setiap pertemuan mesti ada perpisahan kan?tapi aku tak rasa aku dah bersedia ke arah itu.Hm,ape aku merepek nih?hekhek.Senang cakap,akhir2 nie banyak je benda aku nak pikir,pasal family especially parents aku,pasal kawan2..how can i live without them?huhu.I’ll always pray for them...Ya Allah,berikanlah kesejahteraan kepada kedua ibu bapaku,guru2,kawan2 dan orang di sekeliling hamba mu ini Ya Allah...ini lah doa aku setiap kali solat.

Yang aku nie pown satu,suka sangat pikir yang bukan2.Adeyyy...next week hari jumaat aku nak balik dah,yippiee !serious,cannot wait for it.hehehe...tapi yang x best nya,aku kena packing banyak barang,aiyakkk !p.e.n.a.t ...

Ok la,kerja ‘menghafal’ law aku x habis lagi nie,asik nak menaip kat blog je.Entah la,sekali menulis mesti nak lagi kan...haha...okie,papai,sekian...

p/s :aku dah rasa nak muntah menghafal element2 dalam law nie,ouchh !fenin fenin...

No comments:

Post a Comment