Monday 26 April 2010

I’ve got a practical...


Alhamdulilah...tue je la yang dapat aku cakap.hehe.Memandangkan cuti semester yg bakal tiba nie aku dah tak tau nak buat ape,so,aku decide nak kerja,mau cari experience la babes.Drpd aku duduk rumah melanguk,surfing 24/7,hang out,shopping2,ishh takde faedah langsung !baik aku apply practical kan.Ade gaji ke tak tue belakang cerita la.Tak mengharap pown,sedar diri la kan,practical je kot...wakakaka...Actually,course aku x wajib pown buat practical nie,just sekadar memenuhi masa terluang.hekhek...:)

ingat lagi pada hari itu,bersamaan 22/4/2010..around 8:15am maybe,sebab pukul 9am tue aku ada test ENT.Suddenly,i got a message from madam Suria...She is my lecturer who manage all practical for DPA students.

Message,
'Salam fasharina,madam suria nie.Saya baru dapat surat mengatakan awak diterima untuk menjalani practical di Pejabat Pendidikan Daerah Hulu Langat.Esok saya akan beri kit practical tu ye.Tahniah!'

Heee,maw gembira tak kepalang aku.Bukan apa,mati2 aku ingat tak dapat.Yela,dah masuk april tapi masih tak dapat ape2 respond kan...At last...dapat jugak...excited and nervous pulak rase...adeyy...apa2 pown,aku harap semua kerja aku akan dipermudahkan masa practical nanti...amin...

No comments:

Post a Comment