Monday 26 April 2010

busyness !

Salam semua,

Hem,agak lama rasa nye x meng ‘update’ blog nie.Rindu la pulak nak menulis.Aku percaya sekarang semua budak2 U tengah busy dengan final exam..kan kan?mesti korang rasa apa yang aku rasa,stresssss,betul tak?haha..aku paham,paham sangat..ehehe...Tetiba rasa menyesal datang,mana tak nye,dulu masa tengah ada free time tak nak buat notes apa semua,dah study week baru la tehegeh2 nak buat notes !ouh tidakkkkkk...agak kelam kabut ye..ahhh,salah aku jugak...so far,dah dua paper aku lepas...hm,aman damai...

My first paper ENT,done !comment :ada susah ada senang...balance la.Try to ‘menggoreng’...
My second paper OB,done!comment :wohohoho...believe me or not,aku telah tinggalkan satu soalan yg markah nye 10 marks !...ouchh...serious x dapat !err...not enough time.Sorry madam...:(

And now,3 more papers to go,yuhuu..should be happy? ouh,no no no !go to study pleaseeee...okay?next is law !yeyy..loving law...ok friends,pray for me and you too...papai ~

No comments:

Post a Comment