Saturday 8 May 2010

End of semester 5...

Alhamdulilah,habis jugak kesemua paper exam aku.Now,aku kat rumah daaa,hoiyeaaaa !!haha.Best kot,dapat landing2 atas katil,sambil tengok tv plus makan.Huh,kalau dekat campus belom tentu dapat tengok tv,seminggu sekali pown belom tentu taw.,kesian je.Tue la name nye,boring !!!

Jumaat hari tue aku dah selamat sampai,flight pukul 5:50pm.Balik sorang je sebab ramai yang ade lagi paper.Thanks to ina,tiqa,chik,azi and ida ouh my rumate ku !!!sebab dorang hantar and tolong angkat barang kat bawah blok.Hehe.

Agak busy la sehari sebelum balik tue sebab x sampai 24 jam aku kena kemas bilik,start to packing everything and yang x boleh blah,kene hantar barang dari level 5 to level 3.Serious,berpeluh2 sakan aku angkat barang dengan member aku yang lain.adeyyy...
             nie la buku/notes aku dari sem 1 till 5.Sayang nak buang or jual !

               baju kurung bawak lebey kay,ingat !awk tue nak praktikal...:))

                              a few hours before pegy airport...

                                          okay,done with room !

                              finally...for my roomate.jgn sedey2.hee...

That's all for today la friends,nak post entry baru plax.hehe.tungguuuu !

No comments:

Post a Comment