Thursday 4 February 2010

Soal hati ...er?

Sorry la kalau entry aku kali nie agak menggelikan,nampak jiwang ke kan.Aku nie bukan nya suka nak story pasal hati aku nie,bcoz its my personal matter…tp masalah nye pelik sgt ke hati aku nie?huhu.Aku nie normal mcm korang gaks,ade perasaan,need love and to be loved…ecececehh.haha.Of coz la by my family,tp bukan pakwe makwe balak ape sume tue.huhuhuhu…kalau orang tanye pasal ‘cinta’ ,hm aku dah tak tau nak jawab ape dah.Yg paling x bole blah,selalu je datang soklan kat aku….fasha2,awak takde bf ka?and aku pown dengan senyum lebar pown jawab la,TAKDE…hehehee.Korang tawu ape respond dorang bagi?hm…….ehhhhh,x pecaye lah.Tipu la awk nie fasha takde bf,nie mesti nak sorok nie…

FYI,dah masuk 3 years aku single.Tahniah2 !haha..Aku tak tau la entah dah berapa puluh org la yg dah tanye soklan cmtue kat aku,but the truth is mmg takde…persoalannya di sini ialah ,hati aku nie untuk sape sebenar nye?hati nie dah dimiliki ke belom?hekhek.poyo je ayat.Jawapan nye...x pasti ..actually,kadang2 diye ada lam ati,and kadang2 tak.Tue cinta ke wey?bukan en?huhu…so,as a conclusion hati aku nie mmg bkn milik sape2 la.So,jangan la tanye agy eh?penat la nak jwb.

And plus ,pasal gossip aku ngn cik *** ,even aku ngan diye dah kena gossip since part 2,takde pape pown berlaku actually.I mean,a serious relationship yg korang selalu ingat tue.Serious,we are just a friend and its true !kalau betul ada perasaan pown,itu story lama la.Yang penting,kawan biar beribu,cinta biar satu.hekhek…

No comments:

Post a Comment