Saturday 13 February 2010

K.E.P.E.N.A.T.A.N. yg amat …

Ari nie patut nya aku gembira nak balik umah(will fly 2nte use AA) ,but what happened?huhu.Arghh,a lot of things to do today.nie la …list of my activities on 12/02/2010…penat nak story,so ak wat point je la ek.hehee..layannnnnn…


4:30am :baru dapat tido ..penat nak settle kan assignment …
8:00am :class LAW309
10:00am :test law
11:45am :pegy library…arghh,assignment x abes gik…(byk yg kitorang kene cari agy nie,x cukup info)baru aku taw seksa nya wat keje last minute nie.
4:30 pm :submit assignment……..waaaaaaaaaaa,heaven nye time nie !:)
5:00pm :sempat gik kemas balik,cuci baju,and baru nak packing ape yg patut nie.Flight around 8:45pm…adeyyy…
6:30pm :baru la nak pegy mandi.
7:15pm :Stephen onn and da gang ambik aku utk ke airport kuching.yahooo…senang nye dalam hatii…lalallaaaa~
Time otw tue memang aku agak nervous la…dh la jam,aduh..aku takut counter close jep.Nanti x pasal2 beli ticket baru.ouh no !!!

8:10pm:at last,aku sampai jugak ngan selamat.sikit punye panjang nak kene que..aishhh,ramai org balik en,sebab CNY.Then,aku plan nak bawak bag masuk luggage je,tp overweight la pulak.kureng betul,x pasal2 kene bayar rm30…cesss AA…kelam kabut aku,agy 10 minutes je nie before fly.Dah masuk gate ape semua,flight delay la pulak !ngek betul.Penat je aku berlari cam org gile td.arghhh…I jam setengah weh delay…’BEST’ nye…huhuhuhuuuu…naseb baek ade kakak frances yg kebetulan same flight.So,x la buhsan sgt…

10:00pm :baru dapat masuk aeroplane.Ak tido jap,pastuh perut berbunyi lapar…errr?cmner?ape agy,layan la nasi lemak…..abes 9 hengget aku..mahal nye,tp x pela,sebab perut kesayangan nie punye pasal.

12:30am :sampai rumah sudah..thanks to my parents oke.Then,online fb jep.
2:45am :baru la dapat tido…huhu.

No comments:

Post a Comment