Saturday 27 February 2010

miss them T_T

Baru je a week after aku balik dari CNY,dah rindu nak balik !!!!!!!!!arghhhh...Korang pown taw en,aku study kat sini lebey kurang mcm aku nie perantau la jugak.hekhek.So,every weekend memang ramai yg balik.Especially for those yg dok area kuching.Ishhh,selalu je balik taw.Jeles i....>.<

aku selalu je ckp ngan dorang yg selalu balik tue,"takpe2,nanti bile korang da study kat shah alam,taw la korang cmner hidup jauh nie...rase kan ape yg aku rasa 2 setengah tahun nie...
(ngan nada sedikit jeles ye)..haha. Anyway,just left one sem to go.InsyaAllah,ade rezeki aku maw sambung for degree pulak.UKM?UM?woo...chaiyok2 to me...=)

To my parents,siblings,all my relatives,love you all!luvluv...
eh,x lupa jugak kat kwn2 ...nanti cuti jumpa g kay.Tgk movie ke,shopping pown best.hehe.Take care ...


                                                               parents+3 of us

 
my lil brothers


wif my mum


from left :amina,fasha(me),mira,fatin


from left :qila,ekin,wan,fasha(me)

p/s :dua tiga hari nie rajin semacam aku nak menge POST .hekhek.maybe dah tatau nak buat ape kat bilik nie.uwawawawaaa...nak buat apa pas nie eh?post entry agy la...=p

No comments:

Post a Comment