Monday 6 April 2015

Our big day 10/01/15

Hai,

Tak habis lagi rupanya story wedding aku kat blog nie.haha. Kasi pulun habis tulis kat blog lepas nie taktau bila lagi nak update. Harinie aku nak upload pictures je la penat nak typing dah nie.

Sekali lagi aku nak megucapkan terima kasih untuk semuanya. Terima kasih untuk hadiah2 yang banyak tue, sampai tak bukak lagi pown hado. Almost complete dapur aku dapat hadiah dari family dan kawan2. 

Dari microwave,oven,toaster,sandwich maker,boiler,heater,blender,rice cooker,pot set, set mangkuk, comforter dan semua lagi banyak la. Sorry tak dapat sebut semua, semoga Allah balas jasa kalian. Semua benda tue sangat berguna untuk kitorang yang baru nak hidup nie.

Lets enjoy the pictures,

Abah dan mak :)

Adik2 lelaki bersama partner memasing,kemain lagi.

Family in law :)

Selesai majlis akad nikah
Pengantin berarak

Cik ros, pengasuh aku masa baby sampai umur
6 tahun

Acara memotong kek

Okay tue je la aku nak upload. Yang lain aku da upload kat FB. Bye and see you on my next entry ! ^__^


No comments:

Post a Comment