Monday 4 July 2011

Day 9 - perasaan anda hari ni

Pasangan Norma dan Talib

Hari ini aku rasa sebak membaca entry2 tentang pasangan ini. Mereka adalah pasangan muda yang telah dipilih Allah swt untuk menghadapi ujian yang begitu berat. Kisah si suami yang tetap tabah di sisi isteri beliau yang menghidapi kanser otak tahap 4. Aku berharap mereka sekeluarga terus tabah walaupun aku tahu berat mata memandang, berat lagi bahu mahu memikul. Eh, betul ke peribahasa aku nih ?
Norma bersama anaknya, Rafiq
Ini pula gambar Norma yang terlantar di hospital bersama anak kesayangannya, Rafiq. Utk pengetahuan semua, Norma telah menjalani 5 kali pembedahan setakat ini. Aku sebak membaca setiap entry di blog kakak iparnya, Moon. Tapi yang paling buat aku paling sebak apabila tengok gambar Norma yang mencuba untuk bangun dan memegang atau memeluk suaminya yang setia di sisi.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 


Ya Allah, berilah kekeuatan kepada Norma untuk terus bertahan melawan penyakit beliau. Norma sangat bertuah kerana mempunyai suami yang sangat setia dan penyayang.


No comments:

Post a Comment