Monday 4 July 2011

Day 8 - pergaduhan paling terok yang pernah anda alami


Dulu masa form 1 adalah aku bergaduh dengan sorang budak lelaki ini, nama dia Azril budak paling nakal kat sekolah ! grrrrrr...Aku tak suka kau weh ! Entah macam maner, satu hari nie dia tuduh aku buat ape entah, sorry tak berapa nak ingat. Sebab aku memang kaki gado jugak kat sekolah dulu,haha. Ada berani ? tengah marah2 tue, sampai satu tahap aku nak baling hanger kat si Azril tue. Hanger tue dibawa untuk menyangkut tudung sekolah, maklumlah ada pendidikan jasmani time tue. Aku baling la hanger tue tetiba ko tau ape jadik weh ???hehehe. Aku terbaling kat teacher yang baru masuk dalam class kitorang, dia ajar BI. Takde la kena tapi sipi2 lah, hahaha. Ishh, ape ke bengap sangat la aku nih marah2 sampai camtue sekai, aihhh...

No comments:

Post a Comment