Wednesday 15 December 2010

Bila dah tatau nak post apa !

Kenapa aku malas sangat nak update blog nie ?
kehabisan idea,maybe ! tak pown aku ikut mood ?
iskkk,tak konsisten langsung okay
sebenarnya aku ada je layan blog, tapi blogwalking la yang konon2 nya sambil mencari idea nak menulis
tapi..tapi.....tak jalan jugak,aih
takpe, malam nie aku cuba post 2 3 entry yang best2..err,best ke ?hahah
jum cekidaud !:D




Ape ape aje,


Masa blogwalking hari nie, aku ada nampak gambar pengantin, chantek. So, rasanya tak terlambat untuk aku cakap selamat pengantin baru untuk kak Maera dan husband nye ! :))

Tak lupa juga, kepada kak ****, sorry tak ingat nama, sebab aku main redah je keluar masuk blog orang, tapi beliau nie perempuan yang mempunyai ketumbuhan di perut, esok akan menjalani pembedahan. Aku doakan semua nya akan selamat, marilah sama2 kita doakan kesihatan beliau. Walaupun aku tak kenal dia, tapi tak salah dan tak susah pown nak doa sesama kita umat islam kan.
Peace no war ;)



No comments:

Post a Comment