Friday 11 June 2010

sabar ye cik Fasha...

Wey,nie dah melampau dah nih.Iskkk !dah lebih 36 jam result keluar tapi server still blank !geram nyaaaa !!! taw tak,penat nak menunggu.Dah macam ape dah aku nie ngadap je kat PC bawah tue,harap je guna streamyx,hampeh,tak dapat jugak bukak.Last2 masuk bilik guna broadband je,lembab pown lembab la,aku tak kesah dah,yang penting aku boleh landing atas katil nih.hehe.

Semalam(1st day result keluar) memang aku takde mood nak check,sebab penat baru balik kerja then sampai je rumah dengar berita jiran meninggal dunia,al-fatihah...Dan buat pertama kali nya dalam sejarah,nie lah result paling lambat aku pernah check selama 5 semester nie.Serious wey,selalu nya 1st day je result keluar mesti dapat check,this sem tatau la nape web tue problem sesangat,susah kan orang je...:(

Yang aku nie pown satu,tetiba this semester aku tak berapa nak excited bila nak check result.Siap boleh relax2 agy,ishhh...Aku tau yang aku tak buat yang terbaik seperti sem sebelumya tapi aku masih berharap semuanya akan okay,insyaAllah...

No comments:

Post a Comment