Friday 18 April 2014

Review : Simplysiti

Assalamualaikum,


Eh rajin la pulak aku nak update blog kan. Nie la penangan blog, kalau dah start tak boleh nak stop dah,hee. Okay tetiba harinie aku rajin nak update pasal review produk Simplysiti nih. Aku rasa benda nie useful la untuk mereka yang tengah dok research mana yang okay,sebab aku pown macam tue dulu. Semua blog aku tengok ha,bagi puas hati baru aku beli. Agak2 8/10 orang feedback positive aku pown siap2 duit je lah,cehhh macam mahal sangat.haha...jangan risau,aku nie standard barang biasa je. Cleanser lebih RM30 bagi aku mahal okeh :P

Credit to google.com


Memula aku beli set trial je,ala ala travel pack macam tue. Ada 4 botol termasuk pelembap,cleanser,serum dan toner. Honestly, aku pakai serum dan toner minggu pertama je. Sebab tak sempat, mata nampak katil je.haha...ahh malas sebenarnye ! Macam mana la nak cantik gebus macam emma maembong kan...duhh...Aku pakai tak sampai sebulan lagi,tapi aku pakai jimat2 la,nama pown trial kan.

So far aku rasa muka nampak lagi cerah. Dulu muka aku serious nampak letih,kusam pown ada. Tetiba officemate aku tegur semalam muka nampak lain dah,glowing gitew,awwwww...haha. Siap interview bagai.Dah tue mak aku pown cakap muka nampak cerah sekang. Aku perasan je kulit muka macam dah okay sikit tapi malas nak ambik port sangat.Rasa macam perasan la pulak nanti. Bila orang tego baru aku rasa macam,ouhhhh??kikiki..seronokkk...

Apa yang aku tahu dermagic set nie khas untuk orang yang ada masalah kulit sebelum nie. Contoh aku dulu ada masalah jerawat,teruk jugak lah. Sekarang alhamdulilah okay dah. Plus, aku sangat la choosy nak pilih produk. Takut kang tetiba naik entah apa apa. Sekarang aku plan nak beli yang besar punya, bukan trial dah. Just sharing here, dulu aku try safi balqis,memang tak kena dengan aku. Teruk gile jerawat naik, seram bila pikir balik. Depends la pada orang tue, ada yang ok. Choose based on your skin la k,try and error, good luck ! :)

Sorry. Aku takde pic before and after.
Tapi nampak kan muka aku takde jerawat besau dah.
Dulu banyak je merah2 kat pipi tue.
Ok,bye ! Thinking for next entry,kiki :D


No comments:

Post a Comment