Thursday 15 November 2012

PTAR 4.

Aku berada di library sekarang. Macam biasa, siapkan assignment tanpa gangguan dan pengaruh seperti katil,makanan, teman borak dan sebagainya. Sangat best !hehe. At least siap satu lagi kerja dalam masa dua jam nie, alhamdulilah..ouh btw, bukan nie aku nak cerita. Sebenarnya aku nampak couple depan aku nie haa, duduk senyum2 borak2 buat aku rasa macam KLMJ la jugak,haha. Kenangan lama mengusik jiwa kot ! :P

Macam nie la agaknya kitorang last semester. Bukan study sangat pown, duduk senyum je memanjang.haha..Masa tue dia buat surprise la pulak tetiba datang nak temankan kat library kata nyer, ingat dia main2 je. Haa sekali ambik kau, dia datang you olss. Thanks temankan..hehe. Hmmm, korang2 nie jangan salah faham lak, dia kawan je. Lama dah tak lepak dengan dia, masing2 busy dengan thesis kan. Dah dah, tak nak cerita lelebih..

Okay la,mahu sambung dengan assignments.
Take care you olss :)

No comments:

Post a Comment