Saturday 24 November 2012

Mimpi bertunang.

Semalam aku mimpi bertunang dengan anak kawan emak. Seriously, macam real.haha..Aku kenal dia tapi yang pelik nya kenapa dia???Dia dah kahwin dan ada anak sorang pown. Nama dia abang Zul. Orang cakap kalau mimpi bertunang nie maksudnya bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi,hmm entah laa. Kalau betul bagus la, hehe. Insyaa Allah satu hari nnt :)

Dah la dua hari lepas aku mimpi member kahwin, entah kenapa dia jugak yang muncul dalam mimpi tue?pelik betul. Tapi kalau betul bagus la, harap awak dapat jodoh yang baik eh. Aku rasa antara sebab aku mimpi pasal kahwin dan tunang nie disebabkan banyak nye gambar di upload oleh kawan dalam FB yang sudah bertunang dan berkahwin ! OMG, chantek2 gambar dorang, aku jeles tahu takkk !haha :P

Semoga berbahagia kpd kwn2 yang nak ke alam perkahwinan tue :)

No comments:

Post a Comment