Sunday 10 June 2012

Aku rindu blog nie.

Hai..hehe.wah, rindu dengan blog nie. Weekend nie aku tak cuti pown, dari semalam hingga la pukul 7pm tadi, gagah aku siapkan assignment yang tertangguh sejak azali dulu. Nak buat camner, salah sendiri kan?okay fine. Rasa macam nak habiskan minggu nie dengan cepat sekali, kalau la boleh mintak tolong doraemon untuk cepatkan masa,kan best. Mana nya nak siapkan movie maker, proposal, belum campur nak handle dinner lagi,wuwuwuwu,cepatlah masa berlalu :(

Hmm,dah start merepek plax aku nie...

Jumaat lepas aku pergi ibu pejabat polis bukit aman. Hmm, ada interview dengan Tuan Tahir, selaku ketua urusetia NKRA untuk mengurangkan kadar jenayah. Kira nie interview untuk assignment kitorang la.. 


Lin sbg videographer yg berkaliber, nana sebagai gadis flexible
dan aku sebagai penemuduga berjaya abad ini :PP
ok,sila muntah skrg..


Okay lah, sampai sini je aku nak update.
Sekian, thanks for reading ! :)


No comments:

Post a Comment