Wednesday 21 December 2011

Macam2 benda utk harinie.

Tak best nya hari ini,huhu. Semua benda macam tak kena je :(

1) Mula mula sentap dengan kata2 kawan aku sorang nih. Takmo la cerita,mcm aibkan orang, tapi bagi aku kau tak patut cakap macam tue, buat orang sekeliling jauhkan diri dari kau. Bukan aku sorang je kena, ramai lagi. Lain kali tapis2 sikit cakap ye, ambil kira hati dan perasaan orang sikit. Tak banyak, sikit je babe !

2) Malam nie patutnya nak celebrate birthday kawan aku, tup tup dia keluar dengan family dia. Sokay la kan, kitorang pown memang tak inform awal, sebab nak buat birthday surprise la konon nya. Hmm..tak jadi la nampaknya, baru datang idea macam2 nak kenakan dia malam nih,haha...

3) Lupa nak bawa CD assignment yang aku memang nak submit hari nie. Punyalah dari semalam aku ingat, disebabkan rushing yang amat tadi, terus terlupa,aishhh..

Tue je la kot, boring...

No comments:

Post a Comment