Sunday 5 September 2010

shopping raya !

Gila penat shopping time camnih
ikut plan nak shopping weekdays maybe dalam isnin or selasa
tapi disebabkan dah tak sabar sangat nak beli baju raya
haaa ambik ko...

kepanasan,kesesakan,kepenatan yang amat sekali :(

macam biasa la,parking kat sogo
ramai nya umat manusia kat jalan TAR
faham faham je lah,tue kan tempat tumpuan ramai
family aku pown memang biasa shopping raya dekat sogo
Nie la first time aku rasa susah sangat nak cari baju raya
sebab aku rimas serimasnya dengan ramai orang
tak sanggup aku nak masuk satu satu kedai,pastuh dihimpit lagi

Adik aku punya dah settle dah
So nak cari aku punya je lagi
Untuk mengelakkan adik bujang dua orang tue dari bosan dan kepanasan
emak dengan rela hati bagi la kunci kereta dengan dorang
pergilah main bowling dekat times square tue,main puas2 ye
jangan ganggu kami kaum hawa nie nak shopping sakan,hee

hampir 3 jam aku round sana sini,satu baju raya pown aku tak dapat lagi
maybe stok yang cantik orang ramai dah ambik, so aku tak banyak pilihan
bila aku suka baju tue,mesti takde size la,takde colour yang aku nak lah
Al-maklumlah,tema tahun nie kan pink kalerrrrrrrrrrr :)
kena la cari baju pink kan?kan kan?hoho.

At last dapat la juga baju !yeyeyyy,heheh.
Takkan nak tunjuk gambar pulak kan,overr =p

p/s :Entry nie  dah tulis semalam tapi tak sempat nak post,hoho.

No comments:

Post a Comment