Thursday 2 September 2010

balik kampung,wohohooo :)


 nie kat surau airport,sempat lagi,hoho


Now,aku kat airport
On the way balik rumah terchenta
bak kata orang, home sweet home :)
Habis saja class tadi,terus aku pergi airport walaupun flight pukul 8:50 kottt,heheh.
saja menggedik pergi awal
thanks taufik sebab hantar,yuhuuu



 Berbuka mcD je,sorang2 plax tue,waaaaaaaaaaa...
Tapi best jugak, boleh cuci mata.ngehngeh.
Apsal ade gmbr org kat belakang tuh,adeyy...
tercapture sekali,sorry la bang,err...


 Sekarang nie aku seorang diri
airport dipenuhi ramai orang yang jugak sama nak balik kampung,hihih
ramai kawan balik esok hari,minggu depan pown ada
tapi...
aku dah tak boleh tahan lagi nak balik nie :))

tak sampai satu jam lagi aku akan fly
hehehehe...bye2.

No comments:

Post a Comment