Wednesday 17 March 2010

suddenly homesick...

Hari nie 17 mac 2010,tetiba aku jadi pelik.Bukan pelik apa,sebelum nie aku jenis yang happy2 je,smile nampak gigi je memanjang tapi what happened this morning???I was so sad..wuwuwuwuuuu.Aku bermain dengan perasaan during lecture in class(Sorry sir!).HAHA.Serious weh,tetiba aku teringat family aku,especially my mum la.Nak nanges time tue jugak rasa,tp aku kuatkan semangat,x nak la nanges depan kawan2 kan.Memang ada member2 yang perasan ngan muka aku yg masam mencuka je pagi tadi,but what to do?kalo da sedih,x kan aku nak wat muka happy laks kan?i just let them 'berteka-teki'...sorry friends...

Plus<<< x habes agy nih.Hehe.Aku tension jugak dengan assignment yg melambak.Aduhhh...ENT ENT ENT !!!X abes typing agy nih,pade hal 2 weeks je agy kot nak present.Abeh la...nampak nye ade lar sikit2 aku nak copy and paste nanti...ehehee...Anyway,good luck 4 four of us ,


nurul fasharina :general and admin manager
azi hazida :operation manager
nur amira :marketing manager
raden mohd azlan :finance manager

1 comment: