Wednesday 3 March 2010

5 perkara membingungkan..

 


1)Ngek betul la celcom b.band nie.Bayar monthly sikit punya mahal,tp service hampeh...serupa je aku guna wi-fi uitm.Kejap line ok,kejap kang x dapat langsung,ishhh...Susah la camnih.Seb baek la nie present from my dad,kalo x jgn harap la aku nak beli by my own...huh...>.<

2)Hm,this week musim test n quiz.Tp aku tetap masih tido and tido.Pantang ada masa free,ke katil la aku jawab nye.hekhek.Next week test ENT,and aku masih dengan rasa x bersalah nye X BUKAK buku langsung oke...wohooo...syabas fasha,syabas
!!!lalalalaaa...fenin2...I need to motivate myself...WAKE UP FASHA !!!^^

3)Nie agy satu masalah...PIMPLES ..Mane la ade org suka jerawat kat muka nie kan.Same la cam aku.Lately,muka aku naik jerawat ngan teruk sekali.Byk sungguh...Entah ape aku makan entah sampai mcm tue sekali.Pelik ow....OR maybe sebab aku tukar produk kot,that’s why la jadi camnie.Nyesal nye tukar clean&clear tue...arghh...baru nak ok jerawat yg dulu tuh,dah tumbuh balik...tue la,degil agy nak tukar.huhu.Skrg aku dah pakai acne soap suggested by doc tue .Hopefully kurang sikit la dlm masa terdekat nie.hukhuk...

4)Semalam aku ada mimpi agak kurang baik pasal my parents.Ishhh ...x nak la story kat sini,x sedap hati nnt aku....Tp dari apa yang aku mimpi tue,it means org tue akan panjang umur(dari apa yg org lain ckp la).Kalo betul,aku syukur sgt2...:)

5) Lastly,pasal lecturer.Aku tak tau nape this semester our lecturer semua sempoi sgt2..relax je.Dorang ajar pown ‘’very very simple’’ sampai kadang2 pown aku susah nak faham.Serious weh,aku rasa ada satu or dua subject yg aku masih blurr sampai skrg...uwawawawa...mati lah aku camnie.No wonder la ramai senior cakap this is the most tough semester and we must put multiple effort - fight to maintain our CGPA.

No comments:

Post a Comment