Sunday 27 December 2009

mau test JPJ,nebes...

Haa,cuti semester nie, aku nak settle kan license aku yg tertangguh tue. So,sekarang terpakse lah aku re- new license L aku tue,sebab dah lebih 3 months.Trainer aku,cik haris memang best,sporting and yg penting penyabar la.Hehee.Tq so much to him oke.Now,da tiba masa tuk aku ambik test JPJ..errr?mmg mandi x basah,makan x kenyang la aku dibuat nye.heee.Risau la jugak,even aku dah practise yg the best tp kalo naseb x baek mcm mane?huhh..time practice alhamdullilah,sume ok.
Hari selasa,15/12/2009,aku ambik test buat pertama kali nye.eh?ade test yg kedua ke?opsss!Aku dapat sesi ke 3,makne nye petang la.Almost 2 jam aku tunggu,mcm2 ragam aku tengok.Ade yg muka masam(gagal),senyum kambing pown ade(da lulus la tue).Yang aku plax x masam x happy jugak.hekhek.Be neutral je la kay.Aku ambik test bukit dulu,and syukurlah lepas jugak.Senyum jap la,pastuh jadi takut balik,sebab nak masuk parking plax.Dalam parking,tengah syok2 reverse,tetibe dummmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!pergh,tiang jatuh rupenyer.HAHA.Memang gembira sangat la aku time tue ye.Cesssss…abes RM150 aku.Nasib baik la on the road aku lulus,makaseh encik JPJ. :)
A week after that  aku ambik test lagi,REPEAT okay…malas nak story panjang2,yg penting aku lulus dah.hehe.Alhamdullilah…nie berkat atuk and nenek datang kat umah kot.Nway,tq kepada sesape yg concern pasal license aku.Ramai gaks yg tanye,and support me.Thanks again.muahsssssss!

No comments:

Post a Comment