Thursday 31 December 2009

01.01.10,happy new year !!!





Salam,wah cepat nya masa berlalu.Dah masuk new year dah ari nie.Sama-sama lah kita mulakan kehidupan yg baru dengan azam yg baru.hehe.Ari nie boleh dikatakan aku happy la jugak.Sebab nye,setiap kali new year je mesti orang ramai wish aku.Mane tak nye,dah new year sama date befday ngan aku.hakhak.Jgn jeles oke.:)



Today is my 21st befday,wawawa…..makin tua dah aku nie rupa nya.TQSM to all of you guys yg x putus2 wish aku since kul 12am semalam through message,calling,fb,etc.My ex siap call kot pukul 12 tue,terkejut beruk aku.hehe.Makaseh la semua.I really appreciate it.Haaa,x lupa gaks kawan2 yg bagi present kat aku,both Raja Farah,Fatin and Azi…Terharu la gaks.Anyway,ari nie takde pape yg best pown aku nak plan,sebab semalam da keluar sehari suntuk kan.Penat gile babes.aishhh,agypown duit pown kebetulan tarakk…haha.Ye la,aku kena jimat taw x,untuk hidup sebelum duit scholarship aku tue keluar,around next 2 weeks maybe.Kena bertahan lah aku,aduhh…tp ada la jugak plan aku petang nie,nak pegy makan pizza hut jap,pastuh bla la bla…ok,mau chow dulu.Bye2.

No comments:

Post a Comment