Monday 28 January 2013

Detik terakhir dengan 'gila gila' mereka.

Assalamualaikum..

Yeayyy ! Exam dah habis, end of campus life chapter, a new life begin you olss. Alhamdulilah, macam tak percaya dah habis degree, lepas nie masuk alam lain pulak. Alam aperr? Alam pekerjaan lah, takkan alam perkawinan lak kan,haha. Its too early lah, duit dalam bank pown tak sampai 4 angka lagi tau, tak yah nak berangan lah Fasha, heeee. Ahad lepas boleh dikatakan final paper aku, final semester and final day aku sebagai degree student. Sobsss..Bila aku tengok exam booklet tue, aku tersenyum sorang2. Agak2 bila lagi lah aku nak buat essay 15 muka surat nie lagi kan, kalau ada pown bila sambung master nanti la kan, InsyaAllah :)

Habis je paper terus aku dengan gegurls lain bersiap siap nak lepak malam tue. Yelah,last lepak sebelum masing2 nak balik jauh. Kami pergi 12 orang semuanya, 3 kereta la konvoi pergi masjid Putra, Putrajaya untuk solat maghrib. Dalam kereta biasa lah, aku dengan Tasha bising kat belakang,haha. Sabau je lahhh. Lepas solat maghrib terus pergi Redwok Bangi, lepak dalam 2 jam macam tue. Dah Redwok tue macam kitorang punya pulak, bising kemain lagi kan,heeee..Banyak benda jadi masa tengah makan, bila ingat balik, confirm gelak besar,haha :PP

Dalam pukul 10pm macam tue lepak Putrajaya balik. Sesi bertukar hadiah, OMG, guess what, aku dapat hadiah dari Lin. Memang aku dah agak dan tekaan aku betul !haha. Thanks Lin for the present, chantek dan suka sangat tau. Malam tue memang aku tak dapat tahan nangis kot, setiap orang bagi last wishes, borak hal2 kat campus, nyanyi lagu memori tercipta sama2, salam dan peluk ketat2 dengan dorang T_T

Thanks korang for the memories, take care and love you. 

Dorang lah kawan baik,kawan sentap,kawan study,kawan yang boleh menjerit satu level dengar,
Dr. cicinta, lastly kawan sampai bila2, insyaAllah ! :DD



No comments:

Post a Comment