Monday 24 September 2012

Ice skating sunway pyramid.

Lama gila tak update blog nie,serious rindu kot ! Malam nie aku takde nak buat apa2, so meh sini dengar aku nak bebel bebel,hehe. Semalam aku ada date..ehh date ke?hehe. Yup,date dengan my ex schoolmate and he is my neighbor too actually. Entah la, tak pernah terlintas pown nak rapat dengan dia, but I can't deny he is so kind and gentle maybe :DD 

Berbalik pada ice skating tadi, aku pergi weekend so bayaran tidak termasuk glove and socks RM20 per person. Kalau nak murah lagi boleh pergi weekdays RM15 je tauu. Nie kali kedua aku main dan takde la expert mana pown, tapi boleh la nak lepas tangan tue. Best main nie, kira macam korang bersukan jugak, jangan ingat tempat tue sejuk korang takkan berpeluh,ouh silap okay ! Hampir 3 jam aku main dalam tue dan dua kali jugak la aku jatuh. Sakit gileee, sampai terseliuh tangan nie tapi salah aku jugak la,hmm tanggung sendiri la kan.

Rasa nak main lagi nanti,bestttttt :)
Bye, salam..

1 comment: