Friday 21 October 2011

Botol air itu ;(

ouhh botol pinky aku dah hilang. Merajuk ler tuee. Lama tau aku bersama-sama dengan botol tue, dari diploma hingga masuk degree. Setahun lebih ada,setia betul sampai la satu waktu aku asyik tinggalkan botol tue merata-rata,adalah dalam 5 kali tapi jumpa balik. Kejap kat kedai makan,kejap dekat class, kejap lagi entah mana2 aku letak sampai satu tahap maybe botol tue merajuk sangat kot, see sekarang dah hilang terus ! ;'(

Kali terakhir bersama botol pinky tue dekat pizza hut seksyen 7,SA..tidak ku sangka..rindu dengan botol tue walaupun aku dah ganti dengan yang baru.


Nampak x botol tue ?pinky bottle :(




Botol air baru ! nak jaga elok2 la pasnih..xmo majuk2 okay..



Sekian cerita tak berapa menarik untuk kali ini,hehe..Bye !

No comments:

Post a Comment