Saturday 20 August 2011

Soalan lazim vco softgel.


Jum bersila ramai2 depan PC baca apa aku nak tulis nie. Hari nie aku nak buat kelas soal jawab pasal vco since ramai yang bagi soalan2 cepumas untuk aku jawab. Jawapan nie berdasarkan pengalaman aku sendiri dan research yang aku buat dari pengguna2 vco yang lain..

Let's start bebeh.. 



Q : Vco tu dalam satu botol ada berapa byk ye? 
A : Ada 60 kapsul,boleh tahan selama sebulan. 

Q : Macam mana nak makan vco ni? 
A: Telan kapsul 2 biji sehari, pagi dan malam. Tak kisah la sebelum atau selepas makan. Lagi satu, vco nie dua dalam satu. Selain makan, korang boleh cucuk softgel pakai jarum dan sapu kat muka. Tujuan nya supaya muka lebih rasa lembut dan lembap macam baby gituuu,hehe.

Q : Kalau makan vco ni pastu makan ubat lain, ada effect tak? 
A : Ok,tiada masalah. Vco 100% organic dan takkan bawak negative effect kat sistem badan korang 

Q : Boleh kurus ke kalau makan vco nie?alasan nya? 
A : Ya, vco dapat mengurangkan berat badan. Sebabnya bila korang ambil vco, perut akan kenyang sepanjang hari dan korang takde lah nak makan 3 4 jam sekali kan. Vco juga membuang toksin dalam badan dan memudahkan korang membuang air besar dengan lebih mudah dan selesa. 

Q : Vco ni bagus ke untuk period pain?
  A : Ya, senggugut akan berkurangan, tak la sampai nak berguling2 dan duduk di tandas berjam jam lama nya. Jerawat juga tak la tumbuh bak cendawan, kalau tumbuh pown sekejap lepas tue dah kecut dengan pantasnya, ini fakta bukan auta..

  
INI SOALAN PENTING, PAY ATTENTION YE TUAN/PUAN SEKALIAN.. 

Q : Saya dah seminggu makan vco nie, tapi badan macam letih je. Tak selesa sangat, kadang2 rasa pening, selesema dan jerawat makin tumbuh merata-rata la pulak. Tak sesuai dengan sistem badan saya kot?
A : Bertenang ye pengguna2 vco. Itu bukan lah negative effect tapi dikenali sebagai healing process. Ini berlaku bila tubuh kita yang yang banyak radikal bebas mula membebaskan toksin dan membina semula sel-sel tubuh, hasil dari pengambilan pemakanan tambahan(vco). Itu adalah petanda baik yang menunjukkan sistem badan korang mula bekerja untuk menjana sel-sel baru dalam tubuh. More details, Eazy catalyst

Q : Vco nie halal ke? 
A : Sudah semestinya vco ni halal. Sebab ianya produk keluaran bumiputera. Vco from catalyst brand ni berasal daripada company catalyst nutraceutical (m) sdn.bhd di malaysia & it based from nature. Senang cakap, 100% bumiputera dan tak perlu ragu-ragu. 

Q : Berapa lama ye vco ni akan tindak balas 
A : Depends pada metabolisme korang. Kalau metabolisme tinggi lagi cepat la kesannya. Dari pengalaman aku, sehari makan esok nya dah buang air besar dengan lancarnya,ekeke. Pastu, aku perasan jerawat2 sudah makin mengecut. Ingat ye, bila ambil vco make sure korang minum air suam lebih dari yang biasa. 

Q : Jerawat boleh hilang ke kalau makan vco? 
A : Ya boleh. Tapi korang kena konsisten la ambil vco nie untuk jerawat betul2 hilang. Macam aku sendiri, alhamdulilah jerawat dah takde tapi kesan2 parut kecil masih ada lagi. Sekarang aku masih teruskan pengambilan vco supaya parut2 tue semakin pudar. Meh tengok testimoni aku, vco terbaikkk...

 Q : Kalau pregnant, gastrik atau migrain boleh makan vco tak?
 A : Boleh, tiada masalah . Ramai dah bagi positive response dari pengambilan vco nie. Ada yang buat testimoni migrain dah berkurang, gastrik tidak seteruk seperti dahulu,etc.  
Tak percaya?ok, cer google dari blogger2 yang lain ehh :)



NIE SOALAN LAST, WAJIB TAHU...

Q : VCO nie MLM ke ?
A : Suka saya maklumkan bahawa produk vco bukan MLM !

Sekian, terima kasih... 



 More details, do contact me : 019-3232041(Fasha)

                                                      : rainbowblink@yahoo.com


 

No comments:

Post a Comment