Sunday 22 November 2009

yeah !here we come ..^_^








salam semua.wawawaa..as u all know,YES is come again dis year.Start from 22 nov 2009-3 jan 2010.Sesape yg kaki shopping mesti taw ape YES tue,hehe.year end sale la babes.Aduh,aku memang tergugat iman kalo ade sale camnie.Ape lagi,sebaik sahaja nmpk iklan pasal YES nie,terus aku buat sesi pujuk memujuk ngn mak aku,konon nak pujuk pegi sesame la kan.X sampai 24 jam iklan tue keluar,aku da decide mesti pergi..ouhh !At last,mak aku setuju jugak,kebetulan hari tue ahad kan,mmg off day.Gumbira hati ini tak terkata.cewahh..haha.Ala,sebenarnye mak aku tue mmg kaki shopping,no wonder la kalo mak aku setuju nk temankan daughter diye yg sorang nie.Nway,thanks mom..ouh,x lupe gaks to my auntie yg turut join memeriahkan majlis. luvyouluvyou! (:


As usual,1st place yg mmg aku dah aim dr rumah,SOGO.Nie la tempat aku pegy kalo ade sale.Mase sampai tue around 12 t/hari,orang mmg ramai tp xde lah sampai sesak x bole jalan kan.Maybe sbb baru 2nd day sale,org x tawu sgt.hehee.Mula2,observe ape yg patut dulu,then baru grab.Sempat la jugak aku beli purse B.U.M,kemeja ijo kotak2,etc ,mak aku bese ler,ngan handbag x abes2...fenin2.Tp aku x puas hati agy la,ada several things yg aku mmg nak belum dibeli agy,yela parents just allocated RM250 je utk aku shopping.wahwah,boros la aku nih.ish2...not good betul.;(

Tp mak aku mcm ade bagi greenlight,before aku balik campus,kitorang + aunties nak g shopping agy,end of december maybe.hehe.Amboi,over ! ;) ;)

No comments:

Post a Comment