Sunday 23 December 2012

Seafood time.


Assalamualaikum...

Haiii,heaven nye dapat makan seafood kat Jeram nie. Serious lama tak open table kot. Aku pergi dengan classmate aku, lima orang semuanya,hehe. First time member suggest makan dekat sini, dorang cakap murah dan sedap. Aku kan memang suka try benda2 baru, so pergi je lah dengan bebudak nih yang sangat excited bila bab2 makan. Perjalanan hampir 40 minit jugak la dari Shah Alam, tapi berbaloi baloi dengan makanan yang kitorang order dan tempat yang bagi aku memang selesa la untuk satu family makan kat situ. 

Yang paling best, harga murah tapi makanan banyak !haha..You know what, untuk 6 lauk RM87 sahaja termasuk jus tembikai dan nasi putih. Perghh,aku dah get ready nie mesti RM100+ tapi sangkaan aku meleset sekali okehh..Alhamdulilah,perut kenyang dan poket pown takde la pokai sangat kan. 

Senarai lauk :

Kerang rebus
Kerang bercili
Ikan masak asam pedas
Ikan masam manis
Sotong tepung
Sayur kailan
Jus tembikai (Satu Jag)
Nasi putih (5 org makan)


Okay,jum serangggg !! :P
Boleh senyum sbb perut dah sgt full time nie,hehe..

Lepak kat setia city mall jap, ouh best lepak sini malam2 tau:))

Okay,setakat ini sahaja.
Esok ada viva presentation,harap semuanya baik sahaja.
Take care you olss :)

Thanks for reading !


No comments:

Post a Comment